Prowadzimy bezgotówkowe rozliczenie szkód komunikacyjnych. Rozwiązanie takie przynosi wiele korzyści dla naszych klientów przy minimum formalności.
Likwidacja szkody odbywa się dopiero po uprzednim dokonaniu oględzin uszkodzonego pojazdu przez rzeczoznawcę wyznaczonego przez ubezpieczyciela, który jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkody z tytułu ubezpieczenia OC pojazdu lub AC (autocasco).
Po zgłoszeniu szkody komunikacyjnej i dokonaniu wyceny przez rzeczoznawcę, kolejnym etapem jest wypełnienie wszelkich formalności. Dopiero po załatwieniu wszystkich wymaganych formalności przystępujemy do naprawy pojazdu.
Dzięki temu nasi klienci są całkowicie zwolnieni z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. W efekcie czas od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu znacznie się skraca do minimum.
Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:
Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące bezgotówkowej naprawy i likwidacji szkody, prosimy o kontakt.